loading...
ترک خود ارضایی
امیرمحمد بازدید : 54 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

وسوسه می شوید حالا که بدنم کثیف هست ، باز هم این کار را تکرار کنم.

2- من خودم استمنا می کردم و بلافاصله پشیمان می شدم و اعصابم خرد می شد ،بالاخره غسل می کردم و توبه بسیار محکم ... اما به دلایلی بسیار مهم که حالا تازه فهمیده ام ، دوباره این عمل بسیار کثیف را انجام می دادم.
نکته بسیار مهم این است برای ترک این گناه ، نباید تمام عوامل تحریک کننده را ترک کرد ! بلکه به 100 کیلومتری آن هم نباید نزدیک شد ...
دوباره تکرار می کنم نزدیک ، نزدیک ، نزدیک هم نشوووووو .
باید خیلی چیزها را برای خودت تحریم کنی ، نه 99 درصد ،بلکه 100 درصد.
نوع تحریم ها بستگی به خود شخص دارد ، مثلا من اگر داخل شهر می رفتم ،نگاه به دختران یا زنان مرا تحریک می کرد ،نگاه به بازیگران زن تلویزیون چه ایرانی و چه خارجی من را تحریک می کرد ،فکر من را به خودشان مشغول می کردند، شیطان و نفس از راه تخیلم به من ضربه می زدند، روایتی است که بین چشم و قلب ارتباط است !
دیگر در هنگام گذر از خیابان به پایین نگاه می کنم و زمین را نگاه می کنم ،به بازیگران زنی که احساس می کنم که دیدنشان مرا تحریک می کند ، دیگر نگاه نمی کنم ، این بهترین راهه ممکنه ، دیگر ریسک نمی کنم و به خودم اعتماد بیش از حد نمی کنم که دیدن در این حد که اشکالی نداره ، اگه اشکالی نداشت ، من تا حالا پاک شده بودم و مکررا این عمل کثیف را تکرار نمی کردم...
 لا اقل با این راه حل  ، در زمانی که تنها هستم ، هیچ چهره ای از دختران یا زنان در ذهنم نیست که به آن فکر کنم و تصورات بدی بکنم .
دستورالعمل بسیار و بسیار ساده ای است ،اما اثری عجیب دارد ، به عبارتی این عامل تحریک کننده با این روش به صورت ریشه ای حل می شود .
                              نگاه نکن ، شب راحت بخواب 
چون چیزی ندیدی که حالا  شیطان
درباره اش تلقین بد کند ، باید نفس و شیطان را ضربه فنی کرد .
پیغمبر خدا(ص) می فرماید :
النساء حبالة ابلیس .
 زنان دام شیطانند (كه بوسیله آنها مومن را به گناه مى اندازد)

 نباید با شیطان دست و پنجه نرم کرد ، بلکه باید کاری کنیم که
باشیطان اصلا روبرو نشویم ! باید کاری بکنیم که شیطان ،چیزی برای مانور دادن نداشته باشد ؟

 باور کنید این کار فوق العاده نتیجه بخش است ، من هم مثل شماها سالیان درازی است گرفتار این عادت زشتم ، پیش خدا روسیاهم ، اما با وجود شکستن توبه های متعدد باز هم توبه کردم و اصولی  و دقیق این بار می خواهم عمل کنم ، خود من معیاری هستم برای شما ، خدایا به امید تو ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 131